Covid-19 Updates

27-4-2020:

Lieve Allemaal,

Wij zijn enorm blij jullie weer te verwelkomen op jullie eigen lestijd vanaf 4 mei aanstaande.
Er gelden nog wel restricties en regels want wij volgen hierbij de richtlijnen van de FNRS en het RIVM. Dat betekend voor jullie:

• We geven enkel lessen voor de leeftijd tot en met 18 jaar!
  • Bij gezondheidsklachten vragen we je meteen af te melden.
  • Helaas zien of spreken we jullie ouders nog niet want jullie worden een kwartier voor tijd afgezet op de parkeerplaats en daar ook weer een kwartier na les pas weer opgehaald! Zij mogen helaas niet verder de manege betreden.
  • Vergeet alsjeblieft je handschoenen niet aan te trekken, deze moeten en blijven aan vanuit de auto tot je weer instapt bij het ophalen.

Als je verhinderd bent of gezondheidsklachten hebt, alle begrip, laat ons dat dan via de app weten. Of bel naar de manege, 0183-630445, en spreek alsjeblieft in.

Wij hebben er zin in om jullie weer, op gepaste afstand, te zien.
Alvast bedankt voor de medewerking, tot snel!!

Liefs Eef & Git.

1-4-2020:

Lieve allemaal,

Afgelopen dinsdag zagen we onze angst helaas waarheid worden. De getroffen maatregelen die eerder tot 6 april zouden duren om het corona virus zoveel mogelijk in te dammen zijn helaas met 3 weken verlengd en zullen nu dus gelden tot 28 april. Dit houd voor ons onder andere in dat zo min mogelijk mensen op ons terrein mogen komen en we ook de komende 3 weken geen lessen mogen geven.

Niet alleen moeten wij jullie gezelligheid missen maar het blijft ook een uitdaging om al onze paarden elke dag voldoende beweging te geven. Wij vinden t super tof en voelen ons verschrikkelijk gesteund door iedereen die ons op dagelijkse basis zijn of haar hulp aanbied maar jullie gezondheid maar ook die van onszelf staat voorop. In de hoop hier samen zo snel mogelijk door te komen houden we ons zo goed mogelijk aan de voorschriften van het RIVM. Voor ons houd dat ondermeer in dat het niet is toegestaan om steeds wisselende mensen op het terrein toe te laten, hoe jammer we dat ook vinden. We worden dan weer wel super blij van alle pension klanten (die volgens de regels wel mogen komen) en de groep vaste vrijwilligers die ons in deze tijd uitgebreid te hulp schieten op vele verschillende manieren.

Financieel merken we dit natuurlijk ook. De kosten gaan gewoon door terwijl er geen inkomsten meer zijn. we zitten niet bij de pakken neer, wij voelen ons gesteund door onze club leden en onze lieve pension klanten. We zijn zelfs een beetje in verlegenheid gebracht maar super dankbaar door de financiële steun die verschillende mensen ons belangeloos hebben geboden. Zoals jullie van ons gewend zijn zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat zodra dit achter de rug is wij er weer gewoon voor jullie zullen zijn. Bovenal willen we niet vergeten dat deze maatregelen niet alleen voor ons zwaar is, iedereen heeft hier last van, ons medeleven gaat ook uit naar alle andere bedrijven en individuele mensen die net als wij door de maatregelen in bestrijding tegen dit virus worden getroffen. Heel veel sterkte.

Liefs Eef en Gitta

16-3-2020

Lieve allemaal,

Naar aanleiding van de extra maatregelen tegen het Corona virus vanuit de overheid zijn ook wij genoodzaakt om de manage te sluiten tot en met 6 april.

Wat betekent dit voor jullie?

Lessen en activiteiten:

• Alle manegelessen zijn t/m 6 april afgelast
  • Ienimini-les van 21 maart gaat niet door
  • Smurfen-les van 28 maart gaat niet door
  • De wedstrijd van 29 maart is afgelast
  • Pony prof is afgelast t/m 6 april

Leskaarten:

Alle lopende leskaarten worden stopgezet t/m 6 april. Vanaf 6 april zullen we de nieuwe lessen afboeken van de huidige leskaarten voor zover daar nog lessen op open staan.

Wij hebben veel contact met de FNRS en zullen hun adviezen en richtlijnen opvolgen.
Mocht er nieuwe informatie zijn dan zullen we dat met jullie delen. Houd onze Facebook pagina en website in de gaten voor eventuele updates!

Wij wensen iedereen veel sterkte toe de komende tijd!

Liefs, Eef & Gitta

.