Rijvereniging

Welkom op de website van Ruitersport Centrum Lingebos, namens Rijvereniging Lingebos ben je van harte welkom.

De vereniging is gevestigd op de manege en bestaat uit een bestuur die in samenwerking met de manege jaarlijks diverse activiteiten organiseert.

Het bestuur bestaat onder andere uit:

• Wedstrijdsecretaris KNHS, deze organiseert de landelijke KNHS wedstrijden
  • Wedstrijdsecretaris FNRS, deze organiseert de FNRS wedstrijden, dit zijn onderlinge wedstrijden
  • Een activiteitencommissie en jeugdcommissie zorgen voor activiteiten zoals een disco, sinterklaasfeest, spelletjesdag, poetscursus e.d.
  • Een vrijwilliger coördinator regelt alle vrijwilligers die nodig zijn voor een wedstrijd.

Als je wilt weten wanneer deze activiteiten gehouden worden kijk dan even in de evenementen-agenda.

Nu je al wat weet over de vereniging ben je misschien nieuwsgierig geworden? Je kunt bij vragen altijd contact opnemen met een van de bestuursleden.

Wil je lid worden print dan het aanmeldformulier, vul deze in en lever het dan aan de bar van de manege in of geef het aan een van de bestuursleden.

Als je vooraf al kennis wilt maken met de manegepaarden en -pony’s, kun je ze hier al eens bekijken.

.